Htjeti nije dovoljno, važno je uraditi i nije važno učestvovati, važno je pobijediti
Šta odlikuje vaše poslovanje?
Iskren pristup prema našim klijentima.
Koje su osobine presudne za uspeh?
Htjeti nije dovoljno, važno je uraditi i nije važno učestvovati, važno je pobijediti. Kada ste posvećeni kupcu u svakom segmentu, kada vodite računa o njegovim željama i potrebama, nudeći uslugu i brigu o vozilu koja se ne završava njegovom prodajom – na sigurnom ste putu ka uspehu i poziciji koju AutoČačak danas ima.
Na koji način osluškujete potrebe kupaca?
Kupac kod nas donosi svoje želje, a mi smo tu zbog njih.
Kompanija AutoČačak u Crnoj gori postoji od samog svog osnivanja, s tim da je prvo sedište firme bilo u Baru, da bi deset godina kasnije, sedište firme bilo premešteno u Tivat. 2011. godine kompanija AutoČačak prelazi sa radom u Podgoricu, gde je 2015. kompanija otvorila svoj novi prodajno servisni centar. Salon koji je nedavno otvoren urađen je po najnovijim Škoda standardima. Površina objekta je dve i po hiljade metara kvadratnih od čega sam salon zauzima 300m². Nameštaj je takođe usklađen sa zadatim kriterijumom i ukusom Škoda kompanije. U salonu ima mesta za 7 vozila. Servis, površine 440m², takođe je opremljen po Škoda standardima i u njemu se nalazi sva nepohodna logistika i najsavremeniji alati, ukljućujući 6 dizalica, mašinu za reglažu, 2 mašine za vađenje ulja i ostalo.