Prva verzija logotipa bila je etiketa na upravljaču njihovih bicikala. Cvet lipe je bio simbol slovenske nacionalnosti i slobode. U donjem delu logotipa – ispod imena brenda – bila su dva imena, Laurin i Klement i lokacija proizvodnje – Mlada Boleslav. Ovaj logo se takođe često koristio u raznim štampanim materijalima.
Ova verzija logotipa Slavije postavljena je sa strane rezervoara za benzin L&K motocikala. Logo se očigledno promenio. Ipak, L&K i Mlada Boleslav i dalje ostaju.
Prva verzija logotipa sa imenom Laurin & Klement korišćena je u periodu od 1905. do 1925. godine. Osnovu čine inicijali osnivača i prvobitnih vlasnika. Unutar logotipa je po prvi put ugrađen lovorov venac, kao simbol uspeha.
Tipografska varijanta logotipa Laurin & Klement korišćena je između 1913. i 1929. Inspiracija za ovaj stil potekla je iz kreativnog umetničkog stila Art Nouveau, kao novog pristupa umetnosti i životu uopšte. Vidimo potragu za modernim društvom i njegovim jačim vizuelnim izgledom – nastojanje da se prate najnoviji trendovi i bude deo filozofije nove svetske ere.
Zbog svoje elegancije i stila ovaj tipografski logo se i dalje postavlja na neke vrhunske, luksuzne Škoda modele, čak i do današnjih dana.
Po prvi put se pojavljuje logo ovalnog oblika sa plavom pozadinom sa Škoda tipografijom. Od spajanja sa kompanijom Škoda 1925. pa sve do 1929. godine, logo je bio postavljen na prednjoj strani Škoda automobila zajedno sa verzijom tipografskog logotipa Laurin & Klement. Kasnije se logo ovalnog oblika koristi paralelno sa registrovanom robnom markom – krilatom strelicom.
Prva verzija čuvene krilate strele pojavljuje se u Plzenu 1923. godine iu raznim modifikacijama kroz vreme, i dalje se pojavljuje na Škodinim automobilima do 1995. Iako se malo zna o dizajneru, verovatno je inspiracija za logo bila ploča sa slikom Indijanca sa trakom za glavu od perja. Sa ove slike je nacrtana varijanta sa pet pera, kasnije je standardno korišćena grafički preglednija varijanta sa tri pera preko krilate strelice. Elementi loga krilate strelice su očigledni – tehnički i estetski razrađeni, dinamika leta kao cilj da se ide napred, preciznost u proizvodnji.
Krilata strela nije korišćena samo na automobilima i rezervnim delovima, već i u Škodinim štampanim materijalima.
Godine 1937. Škodina tipografija prati krilatu strelu u logotipu. Najčešće korišćene varijante boja bile su srebrna i plava; 1950-ih i 60-ih godina su takođe korišćene crvene ili inverzne varijante.
Nedugo nakon što se Škoda spojila sa Folksvagen grupom, kreirana je nova verzija logotipa proizvođača automobila. Plava boja je zamenjena zelenom, sama krilata strela je okružena širokim krugom sa Škodom unutra. Od 1994. godine glavne boje logotipa su crna i zelena. Na svim modelima, logo se nalazi na prednjem delu automobila, kao i na volanu, zadnjim vratima i felnama.
Logo je još jednom osvežen. Spoljna oblast - široki krug - je na kraju zamenjena mnogo tanjim srebrnim hromiranim krugom. Ova promena u dizajnu pruža više prostora za krilatu strelu, koja u stvari postaje mnogo istaknutija. Škoda font je takođe nov i postavljen iznad logotipa. U narednim mesecima, linije i otvor logotipa su fino podešeni.
Jedina promena je da se naziv Škode pomeri ispod logotipa sa krilatom strelicom. Uprkos dugoj evoluciji i promenama koje su napravljene na logotipu, originalna ideja krilate strele je i dalje preovlađujuća i nalazi se u samom centru logotipa kompanije. Vizuelno je privlačan, ali tradicionalan; moderan, ali i dalje odražava 120-godišnje nasleđe kompanije.
Kompanija će sada više odvojeno koristiti ime Škoda i tradicionalnu krilatu strelu u prstenu, a ime će postati glavno sredstvo komunikacije. Novi stil koristi potpuno drugačiju tipografiju zasnovanu na simetriji i kombinaciji okruglih oblika sa ivicama. Najizazovniji element je bila integracija detalja iznad S, koji predstavlja važan deo Škodinog češkog nasleđa. Takozvani haček je sada integrisan u prvo slovo. Istraživanje je pokazalo da je tipografski žig lakše prepoznati i identifikovati.