Nakon spajanja kompanije, fabrika je proširena i opremljena modernom linijskom proizvodnjom. Godine 1930. fabrika se bori sa svetskom ekonomskom krizom i uvodi u proizvodnju automobil sa potpuno novim konceptom – Škoda 418 Popular postaje osnova za pojedinačne proizvodne linije.
Proizvođač automobila iz Mlade Boleslave predstavljen je pod novim trgovačkim imenom „Škoda“ na međunarodnom sajmu automobila u Pragu. Jedan od prvih automobila koji nosi ovo ime je roadster tip 150.
Škoda implementira revolucionarnu flow proizvodnju, koja omogućava proizvodnju 85 automobila dnevno.
Proizvodnja automobila Škoda je koncentrisana u nezavisnoj kompaniji „ASAP“ (Akciová společnost pro automobilový průmysl - ‘Shareholding company for automotive industry), podružnici u vlasništvu Škoda Works Pilsen.
Model Škoda 633 postaje najuspešniji šestocilindrični motor tog perioda.
Razvoj okvira sa centralnom cevi za 420 Standard označava prekretnicu u konstrukciji šasije, postavljajući osnovu za manju težinu i, kao rezultat, veću efikasnost goriva budućih modela.
Sa modelom Popular, Rapid i Superb Škoda predstavlja novu uspešnu generaciju vozila sa modernim ramom sa centralnom cevi i OHV motorom. Popular evoluira da bi postao češki narodni automobil, obarajući rekord od 5.000 automobila proizvedenih u jednoj seriji modela.